ЕКОНОМІКА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН УДК JEL: M30, M31 САФАРЛІ Ельмір1, ГАСІМЗАДЕ Наргіз2 1SEFCO Consulting Group, Research ID : http://www.researcherid.com/rid/ ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ У ПРИВАТНІЙ БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ АЗЕРБАЙДЖАНУ Розроблено принципи і методологічний апарат системи підвищення лояльності клієнтів банківських послуг на основі маркетингу відносин у банківській системі Азербайджану. Відповідно до поставленої мети вирішено такі завдання: Ключові слова:банківська система Азербайджану; задоволеність клієнтів; лояльність клієнтів.
1. Cebeci I., Cabuk Z. Tuketicilerin banka tercihini etkileyen faktorlerin belirlenmesi: Giresunda bir arastirma. Finansal Arasdirmalar Dergisi. 2016. Vol. 8. No. 14. P. 57––66. 2. Blaug M. Economic theory in retrospect. Cambridge University Press, 1962. 720 p. 3. Faramarzpour F., Mahmoudzadeh A. The effect of marketing of bank services on customers’ preference of private banks: Case study of Mellat and Tejarat banks in Khorasan Razavi Province. International Journal of Management, Accounting and Economics. 2015. Vol. 2. No. 3. P. 219––232. 4. Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менеджмент. Киев, Вильямс, 1999. 784 с. 5. Chigamba C., Fatoki O. Factors influencing the choice of commercial banks by university students in South Africa. International Journal of Business and Management. 2011. Vol. 6. No. 6. P. 66––76. 6. Taskin C., Akat O., Erol Z. Determining consumer choice criteria in bank selection: A research in Bursa. Anadolu Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2020. Vol. 3. No. 3. P. 11––22. 7. Mokhlis S. Relevancy and Measurement of Religiosity in Consumer Behavior Research. International Business Research. 2009. Vol. 2. P. 75––84. 8. Karamustafa K., Yildirim M. Tuketicilerin bireysel banka tercihine iliskin Kayseri ilinde yapilan bir arastirma. Ekonomik ve sosyal araştırmalar dergisi. 2007. Vol. 3. No. 3. P. 56––92. 9. Розанова В.А. Психология управления. Учебное пособие. М., Бизнес-школа «Интел-Синтез», 1999. 352 с. 10. Росситер Дж.Р., Перси Л. Реклама и продвижение товаров. Пер. с англ. Под ред. Л.А. Волковой. СПб., Питер, 2000. 656 с. 11. Соловьев Б.А. Маркетинг. Учебное пособие. М., РЭА им. Г.В. Плеханова, 1993. 12. Joshi A., Kale S., Chandel S., Pal D.K. Likert Scale: Explored and Explained. British Journal of Applied Science and Technology. 2015. Vol. 7. Iss. 4. P. 396––403. doi.org/10.9734/BJAST/2015/14975 13. Исикава К. Японские методы управления качеством. Под ред. А.В. Гличева. М., Экономика, 1988. 214 с. 14. Birger H. Relevance Research: the Missing Perspectives: «Non-relevance» and «Epistemological Relevance». Journal of the American Society for Information Science. 2000. No. 51 (2). Р. 209––211. 15. Краснов В.К., Краснова Г.А., Львова М.В. Применение выборочных процедур по минимизации вероятностных рисков аудитора. Вестник Российского университета кооперации. 2016. № 1 (23). С. 62––64. |