СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ В ПРАКТИЦІ УПРАВЛІННЯ УДК 316.347 JEL: I38, I38, J15, J78 ТРІПАК Мар'ян Миколайович1, ТИМКІВ Андрій Олександрович2 1НРЗВО «Кам’янець-Подільський державний інститут», Research ID : http://www.researcherid.com/rid/AAH-8615-2019 СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА РОЛЬ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ХАБУ Визначено структуру інклюзивного освітнього хабу як соціально-економічної інституції. Встановлено, що його структуру мають формувати чотири основні платформи: освіта, наука, реабілітація і виробництво. Це дозволить хабу акумулювати зусилля закладів освіти, потенціал наукових шкіл, реабілітаційні можливості й практичне застосування вмінь, знань і навичок здобувачів з особливими освітніми потребами через виробничу складову. Ключові слова:інклюзія; освіта; хаб; соціально-економічний розвиток; реабілітація; інституціоналізація інклюзивної освіти
1. North D. Institutions, Institutional Change and Economic Performance. Cambridge, Cambridge University Press, 1990. doi.org/10.1017/CBO9780511808678 2. Реут А.Г. Система соціальних послуг для вразливих верств населення: новітні тенденції та інновації. Демографія та соціальна економіка. 2008. № 1. С. 190–200. URL: dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/8799/17-Reyt.pdf?sequence=1 3. Воропаєв Д.С., Єжова О.О. Основи фізичної реабілітації (загальна характеристика засобів фізичної реабілітації). Навч. посібник. Суми, СумДУ, 2019, 72 c. 4. Іншаков О.В., Фролов Д.П. Інституція — ключ до розуміння економічних інститутів. Економічна теорія. 2011. № 1. С. 52–62. URL: etet.org.ua/docs/ET_11_1_52_uk.pdf 5. Точиліна Ю.Ю. Інвестування в людський капітал як запорука розвитку національної економіки. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 42. С. 45–49. URL: bses.in.ua/journals/2019/42_2019/10.pdf |